Unknown character set: 'utf-8' PMJ Clan - Diskuzní fórum: Přihláška - ReadyBoss

Vítejte na naší stránce, pro více informací se prosím zaregistrujte

Registracia Obnova.h.

Číst diskuzi
PMJ Clan » // VEŘEJNÉ (TUTO SEKCI VIDÍ VEŘEJNOST) » Nepřijati
 Vytisknout diskuzi
Přihláška - ReadyBoss
ReadyBoss
Jméno na serveru WTLS: sD]ReadyBoss

Jméno na webu GTA-MULTIPLAYER.CZ: ReadyBoss

Věk: 17

Počet nahraných hodin na serveru WTLS: 3 000 h

Počet zkušeností u policie: 8 213

Předchozí jména: sDrivers.]ReadyBoss, ReadyBoss

Předchozí klany: Street Drivers

Důvod opuštění předchozích klanů: Stále jsem v clanu, ale clan je víceméně neaktivní.

Doplňující info o mně, důvod vstupu do klanu: Jmenuji se Martin, je mi 17 let (letos bude 18 - byl bych rád, kdyby šla udělat výjimka, nebo bych si pár měsíců musel počkat), bydlím ve vesnici u Zlína, studuji veřejnosprávní činnost, volný čas trávím hraním na WTLS, kde opravdu rád zatýkám. Na serveru WTLS jsem si poprvé zahrál o letních prázdninách v roce 2013, tudíž to bude již 6 let, co zde trávím čas. Již v rané době hraní jsem si všiml clanu PMJ, který jsem si opravdu rychle oblíbil a okamžitě mě napadla myšlenka, že bych jednoho dne mohl být jeho součástí. Dříve jsem to bral pouze jako myšlenku, co by kdyby, nyní to vidím trochu reálněji a byl bych rád, kdyby se mi to povedlo.

Počet banů a důvod každého z nich: Bany jsem za celých 6 let měl 2. První ban jsem dostal za údajný no-reload (žádné cheaty jsem nepoužil - měl jsem pouze ohromné lagy - ano uvědomuji si, že i ty by se měly banovat) následně mi však byl ban tehdejším Administrátorem Akacikem zrušený a já jsem mu za to dodnes opravdu moc vděčný. Druhý ban jsem dostal nedávno od Administrátora Nxs, ban jsem dostal někdy v noci, ale ráno mi byl Hlavním Manažerem niCem zrušen, z důvodu, že byl neoprávněný. Důvod tohoto banu dodnes nevím.